Buhu

Sitter här och väntar på att bästaste Klara ska komma hit. Till slut så blev det så att hon kan följa med på pip. Precis vad jag behövde. Blev nästan gråtfärdig när jag fick reda påt. In a good way!
Sitter även med Bobbie i knät här. Han leker med sin tennisboll och är typ lyckligast i världen. Tänker på att jag inte ens vill lämna honom ensam bara ikväll för att jag är så van att vara med honom 24/7 nu när jag är ledig.. och då kan man ju inte låta bli att tänka på hur mycket jag fullkomligt kommer utan honom när vi åker till finland nästa lördag och är borta en vecka och tre dagar typ.. Har ju vant mig vid att han alltid alltid ska finnas vid min sida..
Men men. Nu ska jag peppa! Lyssnar på Little marbles. Dom är ju så söta. Tur att Klara ska med som också vill se dom! Har en känsla av att man blir väldigt glad av att se dom uppträda!
Lägger upp nån random bild nu också för att det inte ska bli så tråkigt med bara massa text som jag tack vare min konstiga blogg inte ens kan få mellanrum mellan..
En bild på Bobbie i duschen fick det bli.. sitter vid älsklingens dator eftersom min är inlämnad.. igen.. gah.. hoppas dom löser felet på riktigt nu den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0