Big bang theory och supergod mat

Sen vi kom hem från finland har jag och min älskling tagit det rätt lugnt. Igår handlade vi, tog det lugnt, på kvällen var vi hos min kära mamma och sen när vi kom hem tittade jag som sagt på paranormal activity.. medan pojkvännen spelade tv-spel.
Idag hade min söta vän Helen en liten "avskedsträff" hemma hos sig eftersom hon snart flyttar till USA. Hade tänkt åka dit runt tolv. Råkade vakna tjugo i ett.. men men. Var sen där en stund, sen framåt eftermiddagens slut åkte jag och min älskling en sväng till bästavännen Klara och tittade på hennes lägenhet som blir mer och mer lila för var dag och viktigast av allt så var vi ju faktiskt där för att titta på hennes KATTUNGE. Varför blir man alltid så sugen på att skaffa fler djur när man ser söta djur som inte är ens egna? Jag är ju liksom hundra procent nöjd med vår nuvarande djurpark men ändå så vill man ju ha fleeer. Suck. Snart kommer hur som helst Sami hit med Texas så nu en stund framöver (vet inte hur länge) kommer jag ha en bjässehund att krama på också, hihi, mysigt.
Snart ska vi fortsätta mysa med Big bang theory här. Köpte två säsonger i finland och har kommit fram till (ännu mer än förut) att det är den absolut roligaste serien någonsin. Älskart. Medan vi tittade en stund nyss så åt vi supergod mat också, potatisgratäng och kryddigt kött. Nomnom.

Sheldon är min nya idol tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0