So tell me why we're talking when we dance so good

Sitter här vid datorn igen nu då. Jag sov ungefär 12 timmar inatt. Var tvungen att ta igen lite eftersom jag bara sov ungefär 2,5 timmar natten till igår.. Jag som blir übergrinig om jag inte får sova ordentligt, men det gick bra ändå. Somnade dock strax efter tio igår och sov non stop till halv åtta. Första gången på länge jag inte vaknar någonting. Sov två timmar till efter att älsklingen hade åkt till jobbet. Götte!

Har varit rätt produktiv efter det och skickat in mitt projektarbete. Ska vara inlämnat på min födelsedag, nästa vecka alltså, men eftersom vi ska till sälen på torsdag och inte riktigt vet vilken dag vi kommer hem så känns det säkrast att skicka in det nu innan.. Skönt i alla fall att ha det ur världen nu. 

Resten av dagen ska jag göra sånt där som jag vill göra. Läsa lite om Lady Gaga, titta klart på Dear John, som jag började titta på igår (fick av min söta lillebror i julklapp), mysa med djuren och sånt. Tvätten och sånt får faktiskt vänta tills min andra hälft kommer hem. Tror jag. Om jag kan låta bli att göra det innan. 

Igår blev det lite kaos ett tag, men till slut kom jag och Mia iväg till Marieberg för att strosa runt på mellandagsrean. Hittade ovanligt mycket bra saker som jag faktiskt behövde köpa och som jag inte fick ångest över att jag hade köpt efteråt. 
Jag köpte: ett par cheap monday-byxor (har aldrig ägt några förr, asnöjd tjej!), en jättemysig stickad kofta, en vanlig kofta, ett par strumpbyxor, två par olika rosetter till håret, bh, trosor, strumpor - nöjd som fasen! Glad över att jag kunde få hem sånt där som jag verkligen behöver, men som jag alltid är för snål för att köpa annars.. (bortsett från rosetterna, men dom kostade bara 10kr/styck).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0