Sälen om några timmar

Nu är det väl ungefär fem timmar kvar tills pojkvännen slutar jobbet och vi kan bege oss mot Sälen. Först ska vi ju lämna bort vovven och sånt där som inte är så kul.. Ja juste, packa kanske jag borde göra också.. Jag som aldrig någonsin är ute i sista minuten har inte packat än.. (Har dock skrivit en grundlig lista på allt som ska med).


Har känt mig så konstig sen i helgen. Kanske på grund av lördagskrisen, vad vet jag. Känner mig bara så fruktansvärt omotiverad. Som att det liksom inte spelar någon roll. Går upp vid nio, tio, är trött igen vid åtta, nio på kvällen. Magen hittar nya sätt att krångla på och huvudet/nacken också. Ska dock bli skönt att komma iväg, slippa så mycket ansvar och bara vara, men jobbigt att åka ifrån djuren ändå. 

Nog om det. Jag har inte nämnt ett nytt band som jag har fastnat lite för. Here it is:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0