Överraskning

Beställde just hem lite grejer från Elf. Skulle beställa tillsammans med Emma egentligen för att dela på frakten, men nu har dom världens erbjudanden dom tolv första dagarna i december, så idag var det fri frakt och då spelar det ju ingen roll.. fast nu efteråt kom jag ju på att jag glömde beställa mascara.. och det behöver jag ju.. så då får det väl lov att bli en beställning med emma sen ändå om hon vill ha något därifrån.
Hur som helst, Elf är ju den bästa sminksidan någonsin. När Emma började prata om den slutade det med att vi satt en hel kväll och bara kollade på allt braigt som fanns. Det är en engelsk sida och det är ju inte så väldigt bra att beställa från utlandet sådär.. men det är ju mineralsmink som är superbra och utan att innehålla så mycket kemikalier som annat smink gör, så jag köper faktiskt därifrån ändå.. Förutom fri frakt så innehöll dagens erbjudande att man får en liten överraskningsgåva med också, åh så kul va?! En liten julklapp. Vet inte vad det kan vara, men det ska bli kul att se! Kände att jag behövde ett puder att ha över så att foundationen och concealern sitter kvar bättre.. och så råkade jag klicka med ett läppstift och lite smått och gott..
Nu ska jag dammsuga och torka golv, och sen föra över studentbilder bland annat från ett usb - jag och älskling glömde nästan dom på hans dator när han sålde den till Mia. Om vi hade råkat radera dom hade jag ju blivit jäätteledsen... Men nu blev det ju inte så. Tur det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0