... och andas ut

Skrivit tenta i sex och en halv timme. Har fått springa och pissa konstant, så jag anar att jag har hällt i mig rätt mycket vatten som vanligt.. annars har jag kört i princip non stop, men är mindre död än jag hade väntat mig.. Känns skönt att ha det gjort, men ändå konstigt att inlämningen inte stänger än på ett tag.. Känns som att jag borde gå in och skriva mer fastän jag vet att jag har skrivit det jag har att skriva. Svaren är tillräckligt långa och jag tror att jag har skrivit det dom letar efter. Hoppas i alla fall.. he he.
Ska försöka skaka av mig den där allvarskänslan nu. Nu är det ju gjort. Kommer inte få resultatet förrän om någon/några veckor ändå ju. Sluta tänka påt nu!
Kanske går bättre om jag tänker på vad jag ska göra nu då. Det är tomt här hemma utan Bobbie. Han är i Dfs så jag inte skulle bli störd och behöva gå ut på piss stup i kvarten. Kissen är här men hon ligger och sover på sin puff.. Ska nog ta och duscha, och sen kanske rita lite eller kolla på one tree hill för att skringra tankarna lite.
Ikväll serni ska jag och min älskling ha myskväll! = inte bara laga mat och sen sätta oss framför tvn och vara osociala. Vi ska laga ordentlig mat och äta riktig middag, spela lite kort, yatzy, nåt och sånt där.. MYSIGT! Blir så less på att man fastnar i bekvämligheten och inte orkar ta sig därifrån.. men idag ska vi umgås på riktigt. Det ni! Och imorgon ska vi åka till hans farmor och bara koppla av tills på lördag, när allvaret börjar igen.
ser typ ut såhär nu. ska gå på toa och sen duscha. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0