Min halvlånga bokönskelista

Jag har kommit fram till att det är rätt många böcker jag vill ha och kunna läsa. Visst, jag har inte så väldigt mycket tid till att läsa just nu, men om man skulle ha böckerna hemma hade jag ju blivit tvungen att ta mig tid till att göra det.. och det är ju avkopplande och bra och sånt där. Så nu har jag skrivit en lista på några böcker som jag skulle vilja läsa. Jag tror att jag får en bok av mamma och en av mormor. Tänkte att eftersom jag fyller år snart också så kan jag ju lägga upp listan här.. ifall nån som vill köpa nåt till mig och som inte vet vad, läser bloggen. Har för övrigt tänkt att dom jag inte får i julklapp eller födelsedagspresent ska jag ta tag i att köpa till mig själv. En bok i månaden när jag har råd och tycker att det känns bra. Lite belöning. Och lite uppbyggnad av förrådet för lediga dagar och så.. Plöjer ju igenom rätt fort när jag väl börjar.
  • Lady Gaga-biografin 
  • Zlatan-boken (för att alla säger att den är så bra)
  • En mini-shopaholic i mammas fotspår (tror jag kommer få den av mamma kanske, hon frågade om nån bok iaf och jag sa den)
  • Någonstans inom oss
  • En dag (den har jag sagt till mormor, så den kanske jag får av henne)
  • Metro 2033 - den sista tillflykten
  • Metro 2034
  • Verrückt vor Angst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0