Med Tarzan i bakgrunden..

Sitter här och pluggar lite smått.. har fått en sida skriven ungefär och är lite kluven gällande frågeställningen.. Det är så svårt att hitta bra uppgiftskällor och det är svårt att veta om det blir bra eller inte. Men jag tänker att jag kör på och skriver det jag har tänkt mig, sen när jag sätter ihop det får jag väl finjustera lite och kanske göra om en del.
Älskling ligger och kollar på Djungelgeorge i bakgrunden och jag tror att jag ger upp för dagen nu. Ska gå och kolla om jag kan sminka mig nu, fick världens flash av morgondrinken förut så jag varit knallröd ett bra tag.. Sen får vi se om vi tar en tripp till Örebro eller nåt, älsklingen ska eventuellt köpa en telefon och vi kanske kollar efter lite julklappar i samma veva..
Igår spenderade vi kvällen hemma hos svärfar. Blev bjudna på pizza och öl (i mitt fall vin) och tog det lugnt. Blev en mysig helg med massa umgänge med Hentilä-släkten.
Avslutar det hela med en bild på en miljöbil. Kommer vara fullärd om dom snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0