Lathet, BORT!

Idag ska jag ha en riktigt effektiv dag. Plugg, lite skissande, är sugen på att locka håret och på att sminka mig.. Har gått osminkad sen i måndags, vilket ju kanske låter väldigt lite.. men jag hatar att vara det, men försöker vänja mig. Idag vet jag inte vad jag ska skriva om. Kanske att kissekatten ville ha blötnomnommat förut så hon fick damp och mosade sig ner i byrålådan i badrummet när jag öppnade den.. och innan jag hann reagera hade hon i sin tur mosat ner sig i lådan under. Tänkte "Oh no, hur fasen ska jag få ut henne nu?", men en stund senare mosade hon sig upp igen och såg lite ut som att "vadå?", ni vet sådär som bara djur kan... Fast nu ha hon i och för sig fått mat.. men hon har fortfarande damp och springer runt och skriker efter nåt.. Vilket i och för sig ju är standard för den där lillen.. Något jag har funderat över också är var och hur jag ska sitta och skriva tentan imorgon.. Det måste ju liksom vara bekvämt. Vill inte få apont i nacken, eller liknande och behöva byta massa. Just nu sitter jag i sängen och har tänkt plugga sittandes med massa kuddar och med datorn i knät. Då får man ju gott om utrymme till böckerna. Och vad ska man ha att äta som är jätteenkelt och lätt att få i sig? Jag kommer väl som vanligt bli sjukt nervös innan det börjar imorgon och må sådär fantastiskt illa och inte kunna äta något på ett bra tag. Då krävs något lättätet. Vilka småsaker man oroar sig för, eller hur? Nej, nu ska jag börja plugga. Ska skriva lite om hur man gör tillstånds- och tillsynsbedömningar enligt miljöbalken och redogöra för ärendegången i enklare översikts- och detaljplanefrågor.. Den ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0