Lasse

Kör en morgon med Lasse Lindh. Min pojkvän typ hatar honom, men det gör inte jag. "Vi" är typ en av dom finaste låtarna i hela världen ju. Hela introt skriker ju att det är en ledsam låt och sådär.. Det är dock enda låten som jag verkligen älskar med Lasse Lindh, men ändå..
Kissen är förresten överlycklig över att hon har kommit på hur hon kan hoppa upp på hyllorna på väggen nu.. Har flyttat julklapparna till hatthyllan, men älsklingens whiskeyflaskor står ju fortfarande där.. blir lite nervös då när hon är där uppe. Så nu har jag uttrustat mig med en flaska hårspray, eftersom det konstigt nog är typ det enda som skrämmer henne. Att spruta vatten funkar ju inte riktigt, hon tycker ju att vatten är jätteroligt (så länge hon inte står mitt under duschkranen en längre stund så hon blir HELT blöt). Hur som helst så sprayade jag lite oskyldigt mot henne förut så hon blev rädd och nu räcker det att jag riktar burken mot henne så springer hon iväg. GÖTT!
Hon är ju rätt gullig ändå när hon blir sådär galet glad..
(random bild på när hon bredde ut sig över bordet här om dagen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0