Julestök i stugan

Nu är jag klar med maten. Fick dock koka gröten typ huuur länge som helst och så kom jag på först efteråt att jag nog inte borde ha haft i kanelstängerna hela tiden.. men man lär så länge man lever och inget blir ju perfekt på första försöket.

Nu sitter jag i sängen med datorn och ska göra mig i ordning i min egen låååångsamma takt nu. Sådär som jag älskar att göra mig i ordning. Hade tänkt ta kort på hur det ser ut då, men jag orkar inte riktigt. Har i alla fall alla möjliga sminkgrejer och hårgrejer i sängen. Två askar med örhängen också.. Ska ställa min fina favoritspegel i sängen också och slå på one tree hill, då blir allt perfekt. Och förhoppningsvis blir resultatet att jag ser lite bättre ut än nu.. 

Juste, Bobbie är ju nyduschad också. Han blir så fluffig och fin i pälsen då. Snyggingen. Fast när han är blöt så är han ju inte så snygg kanske.. mer extremt fulsöt. Sådär så man typ dör lite.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0