Jag gör ju inte alls allt annat än att plugga.. lalala

Sitter i sängen med alla kursens böcker och skriver lite utifrån kursplanen vad det är man ska tänkas kunna, vilket ju inte är det lättaste i världen.. men vill i alla fall ha kollat igenom så gott jag kan. Nu har jag alltså skrivit ett A4 om hur ansvarstagandet fördelas inom miljöpolitiken osv och den punkten är inte ens klar än.. Men men, har tänkt sitta med det i princip hela tisdag och onsdag i veckan. Då lär jag ju i alla fall ha förberett mig så gott jag kan inför tentan.
Hur som helst så är ju allt lite roligare just nu än att göra det jag ska. Det brukar faktiskt inte vara så med mig. Jag har lätt för att sätta mig ner, tänka "nej nu ska jag göra i alla fall den här delen innan jag kan göra något annat i tjugo min", och sen verkligen göra det också.. men idag finns inte ambitionen här riktigt.. Blir sugen på att kolla facebook och blogga istället.
Sitter bland annat och toklyssnar ihjäl Amandas vinnarlåt. Så sinnesjukt bra. I love it! Ska nog bara skriva klart den där första delen nu och sen skippa plugget för dagen. Ingen idé att sitta och plugga utan effektivitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0