En vinterdag

Har varit på en snöig promenad i skogen nu med Mia och Karin och hundarna såklart. Så skönt att komma iväg och göra något annat än massa nytta hemma. Nu la sig Bobbie och sov i mitt knä så fort vi kom hem. Lite trött han.. Varför? Jo han är ju besatt av Texas och har gått runt och sniffat grundligt på honom och juckat lite i luften. 

Nu är det två timmar kvar tills älsklingen slutar jobbet, så får väl bli lite städ under den tiden. Tänker inte julstäda sådär hysteriskt utan fuska lite. Bara damma lite, städa golv och plocka undan. Toaletten måste ju såklart också städas när man har svart katt som älskar badrummet och allt som finns där inne - toalettstol, handfat, dusch - ALLT. Konstig katt.. 

Nu funkar det förresten med blankrader hokus pokus. Har faktiskt testat typ TUSEN gånger att trycka shift + enter utan att det har fått görut. Å andra sidan var det väl för typ ett år sen när det helt plötsligt slutade fungera att bara trycka enter.. fastän jag alltid har kunnat gjort det innan.. Hur som helst så funkar visst shift + enter NU. Kan sätta vad som helst på att det inte har funkat förut (nu har jag ju dock inte testat det under min senaste bloggperiod eftersom det inte gjorde nån nytta förut).. 

Nåja, GÖTT att det funkar nu. Vilken himla bra dag hittills. Nu ska jag skruva upp musiken, plocka undan alla pluggrejer och sen skrämma söta djuren med dammsugaren, muahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0