En snöig morgon med en snöbollshund

Tog mig upp tidigare än väntat. Mest för att katten började försöka öppna sovrumsdörren och ropade på oss.. Kom upp och såg att det är massa snö ute igen och beslutade mig för att ta den där ordentliga morgonpromenaden med Bobbie framåt lunch istället, för han tycker ju att det är såå roligt att leka i snön. Tänkt och gjort. Lillen en fin samling enorma snöbollar längs hela benen. Så nu ligger det massa snö på vardagsrumsmattan eftersom jag inte kunde få bort allt.. men det har väl sin charm det med antar jag.
Nu kör jag på frukost och sen plugg, och dammsugning/golvtorkning och ska ta mig i kragen och boka tvättid sen också.. guuud så tråkiiigt.
Katten och hunden är glada över att det är dag och att man kan leka med varandra också.. Dom har lite smådamp i soffan.
Här kommer en snöig bild på Bobbie från förra året. Ska leta fram älsklingens kamera och börja knäppa lite kort med den tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0