En bra dag i december

Kom just hem från min kära vän Matilda. Sanna och Elin var där också och vi tog ett glas vin och pratade om allt och inget. Sånna där vardagskvällar som gör att livet känns bra. Igår var också en bra kväll. Satsar på att imorgon också ska bli det tycker jag..
Nu väntar jag på att min älskade sambo ska komma hem med choklad (jag ringde och beställde, blev SÅ akut sugen) och så ska vi filmmysa, tills jag somnar antar jag. Bra avslut på dagen!
Katten har förresten kommit på hur hon kan hoppa upp på hyllorna på väggen.. på den hyllan som hänger lite lite lägre än den andra ligger det bara skolböcker.. men på den lite lite över ligger alla julklappar. Får panik nu över att hon kommer tugga i sig alla paketsnören och skära upp magen och dö. Vart fasen ska jag gömma julklapparna nu?! Hon tar sig ju in ÖVERALLT kattknasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0