Decisions decisions..

Dissar plugg idag. Jag gör så mycket jag orkar, hinner och vill imorgon istället. Det får gå som det går på tentan sen. Har gjort så gott jag har kunnat när det gäller förberedelser i alla fall.
Känns som att jag dör lite smått (okej jag överdriver lite smått nu också) när jag reser mig så jag stannar nog här i sängen..
Ligger och funderar över tatuering. Jag vill gör en till, en för min egen skull. Den förra var mest för pappas skull, och i sin tur såklart också för min egen.. men nu vill jag göra något annat. Bara för att jag vill.
Har sen länge älskat älskat älskat djur och jag kan verkligen inte hålla mig borta från dom. Om jag kommer någonstans där det finns söta djur så vet ni var ni hittar mig, om jag säger så (och av någon anledning blir det likadant med småbarn..). Hur som helst så tycker jag det är avkopplande att sitta och skissa på saker man skulle kunna tatuera, bara för skojs skull, och när jag gjorde en lite förvrängd bild av en katt insåg jag att det är ett motiv jag verkligen skulle vilja ha. Då återstår det ju att komma fram till vart den ska sitta i så fall. Har funderat på underarmen eller överarmen, och har därför kluddat dit en liten katt på överarmen för att se hur det skulle kunna se ut. Ska göra samma sak med underarmen sen. Bara för att känna efter lite.. Dock är det ju väldigt svårt att avgöra eftersom en tatuering skulle vara fruktansvärt välgjord och se ut på ett helt annat sätt än mitt klotter. Det är rätt kul förresten hur svårt det är att rita på armen och behöva kolla i spegel istället för rakt på..
Fast det här motivet. I så fall väldigt mycket fixat av tatueraren såklart. Och så ska den såklart ha MORRHÅR... glömde det, men har lagt till det nu..  Den ska se verklig ut, men ändå förvrängd och den ska vara i gråskala förutom ögonen och rosetten som ska vara i färg i så fall. Girly girly, just like me.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0