Dagarna bara ramlar förbi..

Igår var vi hos pojvkännens farmor och hade det mysigt. Vi åt god mat, bastade, myste framför tvn och sånt. Eftersom Joni, Mia och Martin ska hjälpa till på en dansföreställning nu i eftermiddag så åkte vi hem tidigt.. och jag kände mig tråkigt nog illa tvungen att plugga under tiden dom är där..
Hur som helst så har jag suttit och letat letat letat fakta, försökt förstå konstiga paragrafer om fordonsskatt och letat efter förklaringar till konstiga bilord i ungefär två och en halv timmar.. Detta har resulterat i 1,5 A4 med text - allmänt fakta om miljöbilar, aningen ryggont (hur ska man sitta liksom?!), och enormt pluggopepp, samt eventuell ändring av frågeställning. Bättre än inget antar jag. Har ju förhoppningsvis tänkt sitta med det här arbetet i max sex dagar utöver denna eftermiddag, så om det blir ungefär lika mycket (eller lite, är glaset halvfullt eller halvtomt är ju frågan? hä hä) varje dag så blir det ju runt 10 sidor.
Nu måste jag nog överge datorn och göra nåt annat innan jag exploderar av brist på motivation. Har tänkt duscha lillvovsen nu, och sen göra mig i ordning lite. Sitter ju fortfarande osminkad och med håret åt alla håll (nästan i alla fall)...
Glömde skriva att jag ska lyssna på den här finfina låten jättehögt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0