Bäst och sämst

Tar först och pratar om det som är bäst. Igår träffade jag ju Matilda igen. Vi möttes vid halv sex ungefär, gick och åt, och fastnade där. Kom hem runt halv tio. Så underbart att för en gångs skull bara kunna sitta och låta tiden gå. Älsklingen ringde och frågade vart jag var, eftersom jag hade sagt att "ja men vi ska väl bara dit och äta..", men det gjorde ju liksom inget. Vi hade ju inga andra planer.
Hur som helst så var det väldigt mysigt och det gjorde att det blev en så himla bra måndag fastän måndagar ju brukar vara liite sämre än veckans resterande dagar, if you know how I mean.. Sen fortsatte det braiga när jag kom hem och fick ordentlig massage av min älskling. Så snäll och bäst min käraste älskling.
Lyckan varade tills jag vaknade med fetaste huvudvärken, mensvärken och illamåendet. Tack mens. Jag älskar när det blir så, speciellt när det är meningen att man ska plugga ordentligt typ hela dagen, vilket ju försvåras aningen av dött huvud och död mage.
Fast å andra sidan så tro jag att jag har förberett mig rätt okej inför tentan ändå.. peppar peppar.. så det är väl inte heela världen om jag inte är ambitionsjoss idag.
Hade tänkt avsluta med en bild på mig och Matilda, men verkar ha lite brist på det.. får ta och fixa det någon dag. Så jag slänger upp nån annan bild och sen går jag och tar en ipren och lyssnar lite på amanda och försöker få igång pluggpeppen.
Mästerverk på mig och emma får det bli. Saknar att ha en bra kamera att ta kort med.. Finns ju ingen blixt på min mobil så det går ju liksom inte.. Hoppas på att få ihop pengar till en ny när jag fyller år. (Tre veckor kvar till dess imorgon förresten, sjukt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0