Slappardag

Igår spenderade jag och min älskling dagen i karlstad. Vi fick runt på bergvik, åt god mat och hälsade på min bror. Det var himla mysigt.
Idag har vi varit i örebro en sväng och nu är sambon iväg och jobbar ett tag igen.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Orkar liksom inte göra något speciellt. Dom två timmarna som redan har gått här i min ensamhet har jag läst lite i boken som är en av mina nya favoritböcker Tillsammans är man mindre ensam och slökollat på ett avsnitt av Grey's anatomy på tv medan jag har läst i en tidning.
Funderar på att göra lite banan split (kom på förut att jag har allt som behövs till det) och kanske titta på någon film. Anar att min älskling ska iväg och repa efter jobbet sen så jag har förberett mig på en ensamkväll.
Får se om jag hittar någon bra film, men kan ju passa på att rekommendera en häftig film som vi kollade på här om kvällen. Jag gillar konstiga filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0