Sämsta någonsin

Måste bara säga att Våra bästa år nog måste vara den sämsta serien någonsin. Dom flesta serierna går ju liksom att titta på lite random sådär, men den här serien, jag kan inte låta bli att störa mig så fruktansvärt på vad dålig den är. Hela dialogerna är bara så överdrivna liksom allt annat.. och när jag ändå är igång så kan jag ju såga tuggummireklamen med "smart, pigg och snyggtuggummi".. troligt liksom.
Nåja. Just nu sitter jag och tittar på top model (australia, dom säger saramail istället för tyramail, men det låter som dom säger tyramail.. så, nu vet ni) och äter frukost. Igår fick jag fruktansvärt ont i magen och mådde illa och då får man ju lite smått panik. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, så det slutade med att jag kokade ihop en kopp te, som till min förvåning faktiskt funkade lite.. Förstår inte varför jag inte har tänkt på det förut, men nu kommer jag väl dricka massa te hela tiden igen. Testa en ny sort, äppel, kanel och russinte. Vet ni vad? Jag dricker ur min belgiska mugg också. Myspys.
Idag ska jag skriva en inköpslista till ullaredstrippen som vi ska göra om några veckor och sen ut och ta en fika med min kära mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0