Oprah

TVmyser lite med vovven. Det regnar ute och idag är min mage cp. Kan vara för att jag ska till tandläkaren i eftermiddag och jag hatart. Men men, ska låta bli att tänka på det och sen bara deal with it..
Så fort jag reser mig ur soffan så springer Bobbie antingen efter eller så börjar han klänga och krafsa och vill att jag ska lyfta upp honom och ta med honom i famnen.. Har blivit så bortskämd den här sommaren med att ha lilla håriga bebisen med mig i princip hela tiden.. men ska ändå bli skönt att börja plugga på måndag.
Tittar på Oprah just nu.. Det är en tjej med som fick bo instängd i en hundbur när hon var liten. Fick knappt någon mat osv. Hennes föräldrar gjorde det här mot henne. Så hemskt.. Ska fortsätta titta på det nu, göra mig i ordning lite smått och sen gå ut på promenad med vovven som för tillfället krigar lite med katten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0