Onsdagsmys

Idag har varit en bra dag. Började dagen med att inte vilja gå upp ur sängen, så jag gjorde helt enkelt inte det. Tittade på gårdagens avsnitt av true talent och när jag sen tog mig kraft till att gå upp förflyttade jag mig bara till soffan för top model på tv..
Lite senare fick jag igång dagen genom att ta en långpromenad med Sara. Min gamla barndomskompis som jag skrev om här om dagen. Det var så himla kul att ses igen och jag hoppas verkligen att det blir fler gånger!
Nu har jag just satt i hårinpackning i form av olivolja i håret. Den ska få sitta där ett par timmar.. Myser lite med tunnbröd, soppa och 2½ men och på bordet framför mig står en skål med godis. Nom nom. Har man mens så har man.
Fick reda på förut också att Mia och Martin ska med till ullared på lördag. Jag längtar längtar längtar. Det ska bli så himla kul! Har en lååååång lista på saker jag vill köpa. Får väl se hur många av dom som jag faktiskt köper.. men ändå.. Älskar hur uppspelt man blir innan man ska åka dit. Som ett litet barn innan julafton.
En fin bild på mig och emma också.. Jag älskar förresten att jag inte behöver färga håret längre. Har inte färgat det på flera månader men syns det? Nej, inte direkt.. GÖTT! Då kan man ju faktiskt säga att jag har min naturliga hårfärg nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0