Nothing to do and I like it

Igår gjorde jag i princip ingenting intressant förutom var ute på en hundpromenad med Klara och åt mat från mc donalds på kvällen.. Grejen med kvällsmaten var ju rätt intressant eftersom jag och min kära pojkvän inte kunde komma överrens om huruvida vi skulle äta mat från sibylla eller donken. Det slutade med att han släppte av mig på sibylla, där jag köpte mat åt honom medan han åkte till donken och köpte mat till mig = nöjt par. Jag kunde efter det också konstatera att det är rätt många som kommer till sibylla precis innan det stänger.. När jag kom dit tjugo i tio var jag helt själv där och när jag gick tio minuter senare hade det precis kommit dit typ sju personer eller nåt.. Intressant va?
Det jag ville komma till är att det är sååå skönt att inte ha massa planerat. Förhoppningsvis hinner jag bli så uttråkad och less på att göra saker själv innan skolan börjar att jag börjar längta som bara den.
Idag tänkte jag gå upp i tid. Gick ut med Bobbie klockan sju. Sen tänkte jag, vafasen då för? Jag har ju ändå inga planer för dagen så då kan jag ju lika gärna sova så mycket jag kan så länge jag kan.. Jag gick alltså inte upp förrän efter elva nån gång.. duschade håret, var ute med hunden och nyss åt jag nyss våfflor till brunch framför tvn.. och nu tänkte jag kolla lite på heroes och sen kanske ta en promenad hem till mamma lagom tills hon slutar jobbet. Vi har inte pratat på jättelänge fram tills igår. Då pratade vi i telefon tills vi efter 40 minuter kom på att det blir rätt dyrt.. Då pratade vi en liten stund till bara..
Har förresten en kelig kisse med mig här i sängen också.. hon bits när hon blir dunderkelig. Det är inte så mysigt som hon tycker att det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0