lugna myslåtar

Gjorde nyss nånting som av någon anledning känns rätt "töntigt" eller något.. vilket det ju inte är. Beställde en Yoga-dvd i söndags och köpte en yogamatta på ullared. Fick hem dvdn idag och testade igenom den förut. Det var otroligt avslappnande. Mycket mer än jag trodde att det skulle vara.. Det jag köpte är bara för absluta nybörjare, så jag kanske köper till någon annan sen när jag har lärt mig den här utantill. Blev väldigt sömnig så nu ligger jag i soffan en stund med datorn i knät och lyssnar på lugna låtar som är så himla fina fram tills jag ska ta ut Bobbie på en promenad hem till Emma.
Här kommer några youtubeklipp med låtar som är helt jättemysiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0