Kissemissar

Tittade nyss på cats 101 på animal planet. Det är alltid så mysigt. Började tänka på hur kul det skulle vara att skaffa en kattunge, men sen kommer man ju fram till att vi har ju redan en katt som är helt underbar (förutom att hon biter sönder grejer..), så det behövs ju liksom inte. Sen började jag tänka bakåt istället. På när elvira fick kattungar (may she rest in peace) och efter vi hade sålt alla utom en så fick vi till slut ta tillbaka en av dom eftersom det inte funkade för ägaren.. Sen fick vi lämna bort cosmobebisen igen för att det blev för mycket för per som är allergisk. Hur som helst så har jag mammas usb-minne här med massa bilder på katterna så jag snodde några för att ha och titta på och lägga upp här. Dom är så söta allihopa.. och nu har mamma bara kvar anemone eftersom elvira blev sjuk och cosmo gavs bort..
Här är finaste elvira
och här är anemonebebben
och sist men inte minst cosmobebisen som var min absoluta favorit för han är jättebiff, stor som ungefär elvira och anemone tillsammans
och nu först några bilder på kattungarna och sen lite blandade godingar (nu har jag fått en kurrande kisse i knät här också..)
Gud vad jag älskar djur. Vad vore livet utan dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0