Helgens shopping

Vi var ju i ullared i helgen.. och då inhandlades en hel del grejer. Dock inte så jättemycket kläder. Blev mest massa underkläder och småsaker. Men ett av plaggen som jag har använt hittills fullkompligt älskar jag. Min stora långa gosiga kofta. Och när vi var klara inne på gekås passade jag på att köpa ett par höstkängor utanför. Dom älskar jag också. Perfekta gå-skor. Beställde även ett par kängor till i söndags så att jag ska slippa köpa skor nu på ett tag. Dom och dom jag köpte i ullared liknar varandra, men dom jag beställde i söndags har mycket högre klack och annan snörning. Dom jag redan har hemma är mer vardagsskor. Titta på bilderna sen vetja!
Förövrigt så tror jag inte att det blir någon resa in till karlstad idag.. Verkar nästan som att vi skippar nollningen, eftersom vi kan inte köpa månadskort förrän på torsdag och det blir så jäklans dyrt att åka fram och tillbaka utan det..men men, vi får se hur det blir lite senare idag. Om vi nu ska iväg så är det ju inte förrän tjugo i tre.
Just nu håller jag på att göra soppa för första gången i mitt liv. Nudlar, kyckling och morotssoppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0