Godmorgon fredag

Gick faktiskt inte och la mig och sov igen när min älskling åkte till jobbet imorse. Jag la mig och tittade på en film och nu och sitter jag och tittar runt på lite söta kattbilder. Igår blev jag sugen på att tatuera en söt liten kisse på underarmen. Symbol för min djurlove. Hittade en jättesöt liten halvdiskret igår. Hittade även en lite mer.. uppseendeväckande.. som också var jättesöt (en sötare version av kissekatten i alice i underlandet) och hade fluffsvans som vår kisse har. Och är LILA. Blev hur som helst sugen på att testa att kludda ner en katt på papper för skojs skull också. Så det spenderade jag en liten stund med att göra också.. Intressant, eller hur? Nåja. Blir ju inte så mycket att skirva om.. när man inte gör nåt om dagarna.. men snart blir det bättring!
Cambilder nu, men först en bild på söta kissekatten
Som ni kanske förstår har jag inte gjort mig i ordning än. Mitt hår är lite hur som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0