Filmmaraton

Idag har jag och älskling tv-dag och har kollat på andra, tredje och fjärde fast and furious filmerna, och så var vi ute och lekte med Bobbie förut. Myspys.
Igår var vi först hemma hos min kära bror och åt kräftor (eller ja, jag och min kära pojkvän beställde dit pizza för att han hatar skaldjur och jag hatar att behöva slita isär dom). När vi kom hem så gick vi för andra dagen i rad ut på krogen. Sista kvällen på red brick ju.
Jag brukar inte tycka att det är speciellt kul att gå ut, men igår var det det. Var så kul att det för en gångs skull var pojkvännen och jag som var ute ensamma och så träffade jag gamla klassisar och trevligt folk. Det sjukaste var dock att jag träffade en barndomskompis som jag inte har träffat på typ tio år. Hon har bott i örebro fram tills nu, och så visade det sig att hon nyss har flyttat till karlskoga... och bor i samma område som oss. Helt sjukt. Det var så himla kul att ses igen och nu kan vi ju göra det oftare igen! Nu bor vi ju nästan grannar som vi nästan gjorde när vi var små också.
Nu ska vi titta på fast five.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0