Blandad kompott

Har inte nämnt att min kära pojkväns band är med i det nyaste numret av Close Up magazine. Dynamic pattern heter dom och jag tycker att dom är jättebra, vilket jag uppenbarligen inte är ensam om. Hoppas på att folk får upp ögonen för dom och ger dom lite fler spelningar och sånt. Om det är någon som läser min blogg som inte känner mig, oss och redan vet hur dom låter så finns det låtar upplagda här: http://www.myspace.com/dynamicpattern.
Efter lite reklam nu så ska jag fortsätta med lite tatueringssnack. Pojkännen kom hem igår med en påbörjad tatuering som kommer bli (och redan nu med bara konturerna) är sjukt snygg. Är väldigt sugen på att göra någon mer själv också.. men vet inte riktigt vart eller vad.. och det är ju inge bra..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tror att jag och Matilda ska träffas igen. Fun fun! Så nu ska jag ta och hoppa ur pyjamasen och i riktiga kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0