Lördag

Skulle egentligen vara med och hjälpa Jonis bror med att flytta idag... men av olika anledningar ska jag stanna hemma istället. Dels för att min mage är dum och jag ska få undan lite plugg för att den ska kunna lugna ner sig, och dels för att Bobbie inte kan vara med ändå..
Så nu ser dagen ut att bjuda på plugg av teori, tyska och främst av allt måste jag börja på min muntliga presentation av mitt projektarbete som ska redovisas om drygt en vecka... och eftersom min fina lillebror deltog i mitt PA laddar jag upp lite söta, gamla och allmänt charmiga bilder på min kära lilla bror <3 (Lägg även märke till hur fint jag har sminkat/gjort iordning honom till vampyr och pirat)
g" alt="" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0