Lite smygshopping

Nu har jag varit på stan en sväng med min käraste Klara. Jag inhandlade en studentklänning, passande underkläder till den, och en bikini! (det var på tiden, har inte haft en riktig på ett väldigt bra tag..)
Hur som helst... har ju allt som krävs för själva studentdagen nu typ. Så... jag blev ju lite tvungen att ta massa sånna där jättecharmiga (eller?) cambilder... och så var jag ju såklart tvungen att testa klänningen med studentmössan också...
Katten inkräktade visst i mina bilder idag igen..
Sen blev allt tråkigt utan studentmössan..
Sen blev jag glad igen för jag kom på att min fina tatuering ju kommer synas också! (och nej, det är inte min rumpa som nästan syns, det är bara mina lår som får det att se ut som det)

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin :)

2011-04-17 @ 07:57:26
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0