Inte långt kvar nu!

Jag testade en studentklänning förut. Den kändes lite... jag. Så den kommer jag nog köpa sen. Kostar bara 199 på H&M också.. lite extra bra :) Fast la undan den ändå, för ska dit imorgon och köpa hudfärgade trosor att testa med, vill inte att dom ska synas igenom liksom..
Förövrigt så är jag helt helt helt klar med allt som har med mitt PA att göra nu. Så SKÖÖNT. Är så glad att jag kunde skriva rapporten i god tid så jag slipper det nu muahaha.. Så nu är det bara en tyskauppsats som ska lämnas in, ett svenskaprov, två små svenska tal, 4 nationella prov i spanska och ett vanligt prov i spanska kvar.. typ.. Kanske glömde nåt? Whatevaah... LITE SAKER FFS!
Och så var jag och bokade in två till körlektioner förut också. Så nu har jag ungefär 9 st inbokade från nu på fredag till slutet av maj. Hoppas att det räcker. SKA HA MITT KÖRKORT FÖRE STUDENTEN.. annars blir jag jätteledsen.. på riktigt.
I alla fall så kom jag rätt nyss hem och tänkte att jag nog skulle slå till med att skriva ett blogginlägg, så här är det. Kommer nog ett kortare inlägg lite senare också. Men det här glada inlägget får vara för sig själv. Jag längtar till allt!
Juste, ska till bröllopspalatset ikväll med Joni och Tuija och testa balklänningen som det var meningen att jag skulle testa från början.. dom gjorde ju lite fel där borta.. men nu ska jag i alla fall få testa den. Den är LILA.. den jag redan har köpt eftersom jag inte trodde att min riktiga skulle komma (efterosm dom sa fel) är grön.. tror att jag hellre vill ha lila faktiskt.. men aja.. vi får se när jag är där och testar!
Och så tog jag lite bilder nyss också.. så nu kommer några, eller många.. vet inte riktigt..
Hej
Yes, håret hann bli långt innan balen, tänkte jag där..
Oj där var ju katten också!
Komsi kissekissekiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0