HELG

Ja, egentligen fick ju jag helg igår som vanligt, heheh... men ändå. Sitter vid datorn nu igen som vanligt. Blir ju så när man ska plugga. Måste ju få kolla allt först.
I alla fall så har jag avklarat en körlektion idag, och har bokat in mig på riskettan på lovet. Det blir la gött det. Får offra mig och gå upp tidigt den tisdagen, och kanske passa på att få massa gjort efteråt också. Nu går det i alla fall bra med körningen, vilket jag är såå glad över.
Börjar dock stressa upp mig lite smått igen, så tänkte sötta upp lite tider för vad som ska hinnas med nu i eftermiddag. Nu blir det teori i en timme. Sen skriva lite på tyskauppsatsen i en halvtimme. Sen paus med OC på tv (sjukt gött med nån serie på tv som är lätt att kolla på). Det blir förmodligen plugg under tiden jag kollar också, så efter OC är slut blir det nog en liten lässtund. Mysigt.. Sen ska vi hem till "svärfar" och äta lite och så ikväll.
Jag blir förresten nästan galen på Zari också. Har ringt två gånger den här veckan för att få reda på om dom har skickat iväg beställningen på min klänning ens, eller om dom har slarvat bort den som dom verkade tro första gången jag ringde. Hur som helst sa dom båda gångerna att dom skulle ringa upp mig. Gjorde dom det? Nej. Det är ju väldigt kul att inte veta om klänningen är beställd eller inte ens. Ska ta och åka dit nästa vecka och se vad fasen dom håller på med. Men det ska inte få sabba mitt humör. Nu blir det ju teoriplugg, körkortet - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0