fy fasen

Jag blev nyss helt vansinnig så att Bobbie blev lite nervös och ville pussas så allt skulle bli bra.
Men vafan. Kan inte saker bara funka som dom ska nån enda jäkla gång?
Nej det är klart att det inte är möjligt. Nej för då kanske man kunde varva ner lite för en gångs skull om man kände att allt går på rälsm och det vore ju så himla synd?
Jag har inte word eller powerpoint på min dator. Jag har ett paket med program som är ungefär likadana. Det brukar funka fint. Så nu skulle jag sätta mig och fixa powerpointen till min PA-redovisning ju, och då är det ju klart att det inte funkar att lägga in bilder i mitt program ens? liksom VAD ÄR PROBLEMET?! Jag får sån lust att kasta datorn i golvet, hoppa lite på den och sen spotta på den innan jag kastar den ut genom fönstret. Nej, det är inte datorns fel i sig, men den är ju en del av problemet om man säger så.
Det är ju så jävla bra att det inte går att göra nåt hemma på datorn när jag bokar upp min längsta håltimme med körlektioner och inte kan plugga då.
Jävla skit va trött jag blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0