Dålig uppdatering

... som det brukar bli efter ett tags bloggande och när man blir upptagen.
Jag sliter som ett djur (okej, riktigt så himla jobbigt kanske det inte är..) för att få mitt god damn körkort. Kom just från körskolan och fick reda på att jag har avklarat ungefär hälften av körningen nu och när jag då sa till min kära favoritlärare att "då kanske jag hinner få körkortet innan studenten då...?" så skrattade hon bara åt mig. Det är ju tydligt självklart att jag kommer. Kan det vara så att jag underskattar mig själv? Hm..
Det är i alla fall en anledning till att jag inte har så mycket tid till att sitta här, för att utöver skolan så bokar jag in körlektioner så fort jag har tid, och resten av min lediga tid går åt till skolplugg och teoriplugg.. och mosar ju även in lite mat- och tvmys med älsklingen på kvällen.
Så, ni som känner att jag inte har tid med er... det har jag inte, hahah... men så fort jag har fått det där kortet så har jag nästan all tid i världen, för då lär ju alla skolarbeten vara i princip avklarade också (och på tal om det kom jag på nu också att det mesta ska vara klart till 10 maj.. inte långt kvar alltså.. SUCK.. men skönt ändå)
Jag har även kommit fram till att jag nog ligger lite före i tiden.. I mitt huvud är det slutet av april redan.. kan vara därför jag blir stressad över allt och tror att jag inte kommer hinna få körkortet innan studenten.. raahafasvrk.. virrpanna!
Jag blir attackerad av en pussjuk hund (som btw verkar ha fått med sig en halv skog in i pälsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0