Bättre än dåligt

Nu är jag hemma.
Imorse hade jag ingen som helst motivation till att ta mig upp ur sängen, men plikttrogen som jag är gjorde jag det ändå och pallrade mig iväg till körskolan. Hämtade grejer jag kommer behöva över lovet från skolan på vägen hem. Tog promenad med Bobbie och nu sitter jag här och tänker på hur jag verkligen inte orkar laga mat. Därför ska jag nog istället börja städa nu och SEN äta nåt.. haha. Bra framförhållning det här.
Längtar i alla fall till längre fram i eftermiddag och ikväll, då ska jag bara ha film och seriemys här i djurparken eftersom Joni ska repa. Inget plugg eller göra nytta sen inte. Ska passa på att städa nu då istället så att det blir gjort så fort som möjligt, men vi gjorde i alla fall hälften igår kväll.
Hittade en rätt söt bild på Anemone också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0